30 day blog challenge / Dan 2. – Nešto o meni u šta ljudi teško poveruju

E, za ovo mi je bila potrebna pomoć prijatelja, jer sebe ne mogu baš toliko objektivno da vidim a i šta ja znam kakve ljudi imaju predrasude o meni.  😀

Nemanja kaže, kako voli moj neuništivi optimizam i da bi se zabrinuo kada bi me video depresivnu. Sa druge strane, Milica je bila prilično iznenađena kada sam u određenoj stresnoj situaciji ispoljila paniku. A sa treće strane, Sonja kaže da sam joj uvek delovala kul i kao da me ništa ne dotiče, dok me nije bolje upoznala. I šta ja sada da mislim o sebi? I da li to ima veze sa mnom ili sa njima?

To je ono što smatram predrasudama a svi ih imamo. Uvek stvaramo sliku o nekome makar imali vrlo malo informacija ili dezinformacija i onda kada mislimo da nekog poznajemo, upoređujemo pretpostavke sa „stvarnim stanjem“. Kod mene možda to stvarno stanje i ne postoji jer bukvalno na različite osobe različito reagujem. Neko bi rekao da sam stidljiva i povučena a neko bi rekao da sam alapača. Osećam energiju i emocije i reagujem u skladu sa svojim emocijama ili energijom, da ne kažem raspoloženjem. Tako sam sa nekim osobama potpuno opuštena i svoja, bez straha, bez brige o tome koliko mogu da se otvorim. Osobe koje me takvu poznaju, imaju pristup mojoj duši i srcu. Nema ih mnogo ali si voljene i to dobro znaju.

Dalje, jako je teško poverovati da slušam različitu vrstu muzike, bitno je da mi se dopada. Nije bitno da li je u pitanju Šemsa ili Metalika, ako me pesma pogodi ja ću je voleti. Nije zato što se prilagođavam već je stvarno tako. Prošlo me vreme kada sam bila zaluđena samo jednom vrstom muzike, kao što je rep, trens, haus, tehno… Sada sam otvorenija i stvarno nemam predrasude makar što se muzike tiče. Ne može ni sve da mi se svidi, ali poštujem tuđe ukuse.

Na svom omiljenm forumu sam godinama imala goth avatare, i forumaši su bili ubeđeni da sam gotičarka ili metalka, sa sve tim fazonom, crna kosa, korseti, pirsevi, jaka šminka… A ja obična devojka, samo mi se dopada ta kultura a i oslikavala je moje unutrašnje stanje u tom periodu. Al dobro, na internetu možemo biti bilo ko, možda ovo i nije dobar primer ali eto palo mi je na pamet.

Baš sam htela da pišem o predrasudama, možda bude nešto uskoro a možda i ne, zavisi od inspiracije. 😃

5 thoughts on “30 day blog challenge / Dan 2. – Nešto o meni u šta ljudi teško poveruju

Ostavite odgovor

