30 day blog challenge / Dan 3. – Kako ostajem pozitivna?

Napomena – nisam oduvek bila pozitivna, u jednom periodu sam zapravo bila jako depresivna, ali kažu da svaki čovek ima tu oscilaciju u emocijama u nekom trenutku.

Uvek me zanimala psihologija a sada i taj duhovni momenat i gledam od svega toga da uzmem ono što mi odgovara. Ipak imam tu klicu pozitive u sebi i na kraju ona pobedi. Negativa me slomi najčešće u pms-u, to sam Vam već rekla uf, nekad stvarno ne umem da se izborim pa pustim tu aždaju da govori kroz mene, samo da što pre prođe. A iz prethodnih tekstova ste zaključili da smatram da forsiranje pozitive na silu i nije najbolja metoda jer, druge ćeš prevariti ali sebe nećeš i još ćeš da pukneš kao balon.

Ostajem pozitivna tako što plačem kad mi se plače i smejem se kad mi se smeje. Šta ima pozitivno u suzama? Pa puštaš ih da isteku i bude ti lakše, napraviš prostora za osmeh. Jednostavno, budeš ono što jesi, a to je u isto vreme najteže i najlakše.

Ostajem pozitivna tako što viđam omiljene ljude, izađem, popijem pivce za živce, gledam film, čitam knjigu, čitam blogove, prošetam, slušam muziku, vrtim jednu, dve, pesme. Kad mi dođe, osamim se. Pozitivnom energijom me puni i ta svakodnevna kafa u maminom i sestrinom društvu. Samo da nađem izvor radosti, meni dosta. Mislim da je najbitnije naći odmor za dušu.

Danas sam pitala mamu – Kako ostaješ pozitivna? Njen odgovor je glasio – „Mislim pozitivno, i ništa me ne moźe iznenaditi. Gledam dobro u ljudima, želim da vidim dobre ljude al ponekad mislim da sam glupa zbog toga. Ne znam kako neko može da bude zao, ali verovatno on sAm nije kriv zbog toga, ne znam.“

Mislim da ću definitivno uvesti ovo svakodnevno propitivanje bliskih ljudi o određenoj temi, bar dok traje izazov, zabavno mi je. 😃

Ostavite odgovor

