30 day blog challenge / Dan 4. – Loše navike

Zašto se te navike koje okarakterišemo kao loše, uvek lakše uvuku u ritam dana od onih koje su poželjnije ali rado izbegavane u isto vreme? Hm…

Vidite, mnogo volim da spavam. Spavalica sam, i meni odmor nije bez 8-9 sati sna. A mnogo volim internet, pa me uhvati za ruku i tako nam zabavno do kasno u noć. I onda kasno i ustanem. Mada sam imala fazu kad sam ustajala  tačno u 9, bez alarma. Bar pre ponoći da zaspim, i već je san kvalitetniji,moraću da radim na tome, mada već jesam ali nisam istrajna. Msim da je stvarno idealno vreme od 22h do 6h. Imaš predivno, mirno jutro samo za sebe, svoj mir i lagan ulazak u dan a ne jurcanje… Kad imam obaveze, ponekad se i probudim ali hodam kao zombiii krozz noooć. Za prvu pomoć skuvam kafu, jaku, tešku, sa dve pune kašičice kafe a na vrh šećera (meni je to normalna kafa ali neki se žalili). Ta prva me drži lepo ali se prevarim kad popijem drugu po podne jer volim ukus kafe a druga ista tako jaka mi je višak. A jedna, dve cigare uz nju, najslađe.

U poslednje vreme sam počela fino da klopam, mislim, volim hranu ali dok sam plesala imalo je gde da se potroši, čim se ne krećeš a više ručkaš… Ali šta da radim kada gde god da odem, sprema se dobra hrana. Mada moram priznati, nisam bila deblja a zadovoljnija  emotivno. Nego i to ćemo popraviti, samo da se pokrenem i izbegnem sve slave koje dolaze. 😛

Loša mi je navika što neke stvari ostavljam za poslednji čas. A uvek kažem – neću više ali, loša navika… Valjda volim to uzbuđenje i pojačan stres, nemam drugo objašnjenje za svoj slučaj…😂😃😀 Dobra navika uz tu lošu a to je taj psihološki momenat, što sve ispadne dobro na kraju. Evo i ovaj post pišem u poslednji čas, jer mi je današnji dan toliko usporen i pospan da sam zaspala oko 22h… ALI ipak se probudila, da ovaj izazov ipak odradim kako treba.

Hoćete li mi otkriti neku Vašu lošu naviku koju želite da zamenite za neku dobru? 💜💜💜

2 thoughts on “30 day blog challenge / Dan 4. – Loše navike

Ostavite odgovor

