30 day blog challenge / Dan 5. – Omiljene cipele

Što se mene tiče, dovoljno sam visoka da mogu da se šepurim i u patikama. Patike su mi trenutno omiljena obuća, posebno sportske patike, koje često nisu uvek preterano atraktivne (to sam ja u svojoj glavi umislila) ali su udobne kao jastučići oblaka.

Volim da nosim platformu 😃 mada sam je izbegla ovog leta, koje je prošlo kao da ga nije bilo, jedva čekam opet.

Kažu o tim visokim štiklama – pa to je neudobno, bole leđa, bole noge, na kraju večeri jedva čekaš da ih izuješ… A žene ih obožavaju. Dobro, istina, deluju seksi, elegantno, noge izgledaju duže i privlačnije… Znači, vredi se žrtvovati. ALI sandale, cipele, štikle i ne moraju biti neudobne u to sam se lično uverila i sada ću Vam predstaviti nešto najudobnije što sam obula, doduše jednom u životu, bila posebna prilika, sestra mi se udavala. Jedne predivne salonke koje su, kažem Vam toliko udobne da sam celu svadbu provela u njima a da se nisam izula. Napomena – obožavam da igram kolo.

Nije bitno kolika je štikla, bitno je da platforma kod prstiju odnosno stopala prati štiklu, da nagib nije veliki, da je stabilna. Obratite pažnju ženske na to, stopalo se manje opterećuje.

Nisu samo udobne nego su mi i mnogo lepe, a pošto nisam u fensi fazonu, i u kafanu kad odem, odem u patikama… nemam više gde da ih nosim… A greota… 😃 Zovite me na neku svadbu.

4 thoughts on “30 day blog challenge / Dan 5. – Omiljene cipele

  1. Isto tako, imsm jedne sandale sa malom platformom i onom ispunjenom, visokom petom. I obuvam ih samo na svoj rodjendan, jer su u boji koje idu uz svu moju garderobu. Tako vec tri godine. Vec se sprdamo sa njima!
    Zvacu te u svadbu kad se budem ja udavala! 😜

    Liked by 1 person

Ostavite odgovor

