30 day blog challenge / Dan 6. – Koliko sam se promenila u poslednje dve godine

Menjam se, dok niko ne gleda.

-Kristali. Svaki dan nova ideja, nova spoznaja, novi utisci. Menjam se svaki dan.

Što se tiče stavova, to mi najgore, jer što se više držim određenog stava, tim ga pre promenim, sama, jer dođe iskustvo ili primer da može i drugačije. Koliko umova ima, toliko i pogleda na život, tako da nema poJente raspravljati a posebno ne raspravljati sa samim sobom, te bitke su najopasnije. Dopusti sebi grešku, pa šta? Tvrdoglavost ti samo razbije glavu. Popusti malo. Naravno, ovo ne važi uvek jer povremeno poludim pa hoću Ja da budem najpametnija. A, kao i svaki čovek, kad se previše vežeš, pa se identifikuješ pa se osetiš ugroženo i onda moraš da se braniš. I budeš svoj fiktivni junak. 😁

 Moram da priznam da mi je ovo najteži zadatak do sada. A mislila sam da će biti najlakši. Hmmm… u poslednje dve godine sam naučila da brige što pre otpustim. Ne dozvoljavam da me drže dugo. Ako mogu da rešim problem onda to da bude što pre ako ne mogu, ništa.

Više uživam u trenutku. Vodim zanimljivije razgovore sa bliskim ljudima. Lakše podnosim kritike a u isto vreme sam osetljivija, to je zanimljivo. Umem da se sklonim kad treba a i da priđem. Gledam svoja posla. U jednom trenutku sam uspela da utišam svoje misli, posebno one negativne, one što svakodnevno demotivišu – uh kako je to bilo dobro. 😀 Ali radim na tome i dalje, svaki dan i mislm da su promene konstantne i poželjne.

Možete i sami primetiti koliko i da li sam se promenila, sudeći po postovima. A naravno da jesam, kao i svi, svaki dan smo isto drugačiji. 😀

2 thoughts on “30 day blog challenge / Dan 6. – Koliko sam se promenila u poslednje dve godine

Ostavite odgovor

