30 day blog challenge / Dan 7. i 8. – Šta me plaši i 10 stvari koje me usrećuju

Izvinjavam se, juče nisam stigla da pišem, zato danas dobijate 2u1. 

Šta me plaši?

Već sam jednom odgovorila u nekoj blog igrici al nije problem da ponovim. 😜 Plašim se same sebe. Svoje podsvesti. Mislim da je čovek sa psihološkog aspekta veoma komplikovan i da sopstvenu dubinu otkrivamo tokom čitavog života. Pitanje jee da li ikada zaista upoznamo sebe?

Zanimljivo mi je kada mi ljudi traže savet za situacije u kojima nikad nisam bila, nikad doživela. Kako mogu znati? Mogu da kažem šta bi bilo kad bi bilo ali to su samo pretpostavke a konkretna scena u kojoj se ta situacija odvija može biti skroz drugačija.

A sada lepe stvari. Top 10 moje sreće. (I još mnogo toga ali pišem sada šta mi prvo padne na pamet, detaljnije o tome ste čitali u „Mojim razlozima za sreću“)

  1. Moja porodica. Da preciziram, moja sestra. Moja lepota života, neko sa kim uživam uvek, baš pišem neki tekst o njoj ali je jako teško jer emociju takvu je baš teško opisati rečima. Naravno moja ljubav i za mamu, tatu, užu i širu familiju. 💜💜💜
  2. Prijatelji. Mojih top 5 dušica, znaju oni ko su. Ljudi koji me već godinama „trpe“ i vole bezuslovno ali ne znam zašto. 😁 Izlazak na kaficu, pivo, svirke, rođendane, proslave… Sve oni to oboje svojim prisustvom.
  3. Muzika. Pojačana do daske, nekad samo jedna pesma po ceo dan. Usput performans uz pevanje i koreografiju naravno. Uz to i svirke, koncerti, žurke.
  4. San. Ako nisam naspavana, džabe mi sve!
  5. Moj dećak. Momak. Al o njemu posebna tema. ❤
  6. Pivo. Ono mi ide u onu kategoriju loših navika ali hej, usrećuje me! 😁
  7. Osho, Eckhart Tolle, Mooji. 
  8. Moja soba, omiljeno mesto, baza.😁
  9. Kafa.
  10. Deca. Ne moja, pošto ih nemam ali sva deca ovog sveta. Mali genijalci.❤
Ostavite odgovor

