30 day blog challenge / Dan 9. – Struggle – Borba?

Loše navike smo apsolvirali, sada prelazimo na svakodnevne muke. 😀

Ono što mene svakodnevno opija je lenjost, nedostatak motivacije. Naravno, kada su u pitanju obaveze, neke „bitne“ svakodnevne obaveze. A mislim da se svi mi manje-više mučimo oko toga – ustati ili odustati.

A kada ustaneš na koji način ostati motivisan? Meni je teško da krenem ali kada krenem i imam dovoljno motivacije, onda sam kao pčelica. Onda se javlja problem zvan istrajnost. Odnosno, kako obezbediti dovoljno goriva, da ta kola koja su već krenula negde, stignu do cilja, da ne kažem destinacije. 

Izgleda da svakodnevno motivisanje samog sebe dovodi do pozitivnih rezultata. Ali kako motivisati sebe kada si lenčuga? 😀 Kod mene te fore sa nagradama, kao, ako uradiš to i to onda imaš pravo na slatkiš, šetnju, film, ili šta god što te usrećuje – ne funkcionišu. Ako mi se nešto ne radi, ma nema šanse. Ucena, još gore. Ne podnosim pritisak, pre ću se skloniti nego terati inat. Ne znam samo kome da teram inat i zašto? Meni je veća motivacija što znam kada uradim određen zadatak, da ću ga se osloboditi i sam taj osećaj mi predstavlja zadovoljstvo i motivaciju. Ili da će mi to nešto na kraju doneti zadovoljstvo bez obzira što mi je toliko mrsko i trenutno nemam volje.

E, da kombinacija lenjosti, demotivacije i kad na to dodaš odlaganje dobiješ jedan sjajan bućkuriš. Odlažem do poslednjeg trenutka i onda tu pokažem svoju borbenost i pozitivno razmišljanje – nema veze sve će biti dobro. 😀

Blog koji obožavam i dosta mi pomaže u osvešćivanju svoje (ne)sposobnosti je ZenHabits, čiji je autor Leo Babauta. Svaki tekst je dobar, a evo mog predloga na ovu temu – klik.

Ostavite odgovor

