30 day blog challenge / Dan 10. – Talenat i hobi

Iskreno, ova tema mi je tupava i glupava ali kad se mora nije teško.

Moji talenti su pevanje, ples i imitacija. Kad sam bila malena zlatokosa, umela sam da okupim komšije u bakino dvorište i imam koncert. Sa sve ozvučenjem naravno. Pevala se Dragana Mirković, Svetlana Ceca Veličković, Sneki, Jami… Kažu da sam bila harizmatična i držala sam pažnju. Kasnije sam se povukla ali danas želim da povratim staru slavu, samo što pevam rok muziku, a tu leba neema ali bitna je ljubav. 

Učila sam pored baleta i standardnih plesova kao mala (to i ne računam), trbušni ples (bellydance), gothic bellydance, salsu (i sve što ide uz nju, baćatu, regeton, kizombu, son…) i dancehall (denshol). Sada ne radim ništa i zato sam se ugojila kao prasica. Možda krenem na zumbu…hm…

U svemu tome me sputavao naravno nedostatak ambicije ili zasićenje, ili se nije imalo „vremena“. Idemo dalje, što više novih stvari, bogatiji život. Samo da se zainteresujem. 

E, hvala što Vam nisam dosadila. 😀😁❤❤❤

5 thoughts on “30 day blog challenge / Dan 10. – Talenat i hobi

Ostavite odgovor

