30 day blog challenge / Dan 13. – O čemu sanjam

Što bi mladi rekli, ovaj moj izazov prop’o… Toliko o mojoj ažurnosti. Ali znate šta? Ima da ga završim kad-tad. Samo polako. 

Sanjam kako mi držiš ruku toplom šakom i prstima, kako nam se misli spajaju, usne ne razdvajaju. Sanjam kako si pored mene uvek, toliko blizu da pomislim da si ti ja a ja ti. Sanjam da se budim pored tebe i pričam ti o snu u kome si bio. Sanjam kako posećujemo omiljema mesta, pijemo pivo a ne ispuštamo poglede. Sanjam kako ti kuvam jutarnju kafu, a pijemo je u tišini koju prekinu pritisnuti poljupci.

8 thoughts on “30 day blog challenge / Dan 13. – O čemu sanjam

  1. Bitan je kvalitet, a ne kvantitet :). Piši kada imaš o čemu. Izazovi podsećaju na školu, škola na obaveze itd. itd. Ovde smo da bismo se, na kraju krajeva, opustili. I nedostatak slobodnog vremena ume da bude problem. Ja pa nekad imam gomilu ideja ali nemam vremena, a kad se nađe vremena mozak ode na stand by.
    Je l’ ovo boldirano tvoje ili citat? Lepo je

    Liked by 1 person

Ostavite odgovor

