30 day blog challenge – Dan 14. / 5 načina da osvojiš moje srce

1. Toplina pogleda
Poznajem ljude, hvala Bogu, koji uvek imaju taj sjaj u očima, tu toplinu koja te zagrli, tu dobrotu koja isijava. Taj pogled me osvoji odmah. A nije bitno da li je pogled nekog momka, druga ili drugarice.

2. Spontanost
Volim da primetim spontanost kod drugoga, blesavost, kada je neko prirodan, i ponaša se tako da osetiš koliko on sAm uživa u svom društvu.

3. Ako si vodolija u horoskopu, ima da mi se svidiš instant. Svaka vodolija će se složiti sa mnom – mi smo sekta, i prepoznamo se odmah i odmah se prihvatimo i zavolimo. Ne znam zašto ali tako je. Svaka vodolija, pa i ja, ima naklonost ka drugoj vodoliji kad je upozna. Moram da priznam da ne poznajem mnogo muških vodolija.

4. Stisak ruke
Treba mi muzikaaa, i stisak rukee. Volim srdačan, „muški“ stisak ruke pri upoznavanju, takav je i moj pa se obradujem kada je uzvraćen. Jako cenim ovaj momenat, iako ga većina verovatno shvata zdravo za gotovo.

5. Osmeh
Volim da se smejem i volim da mi uzvrate osmeh. Volim vesele ljude. Previše je namrgođenih lica, osmeh obasjava svaki prostor.

8 thoughts on “30 day blog challenge – Dan 14. / 5 načina da osvojiš moje srce

  1. Sve sto si nabrojala, volim i ja. Volim vodolije. Medjutim, meni je spontanost, komunikativnost, kao dobro jutro. Normalno mi je da sa svakom osobom popricam, cim stanem u neki red. A mi, setaci pasa, obavezno stanemo i pricamo o ljubimcima. Volim i ja da se smejem. Sada, najvise, unucicima. Pozdrav! 😀🤗

    Liked by 1 person

Ostavite odgovor

