30 day blog challenge – Dan 16. / Ime Bloga

Link mog bloga je zatvorenosrce.wordpress.com! Nisam preterano razmišljala o tome kad sam ga kreirala. Jednostavno mi je tako došlo, koliko se sećam. Promenila bih ga, jer ne mislim da sam zatvorena a pogotovo ne moje srce. Bila sam jako depresivna u trenutku kad sam “otvorila” blog, tako da i nije čudno što je ovako nešto isplivalo. Tu sam htela da beležim svoja razmišljanja, emocije, stavove. Nisam očekivala da će iko čitati. Naravno, moje ime i prezime nije stajalo nigde. Ljubičanstvnea Mysty. Znam da se piše Misty a ne Mysty, ali meni se tako više sviđa, šta da radim. 😉

Ljubičanstvena, volim tu boju, to je moja boja. Kao Mysty se potpisujem godinama po forumima, pa sam tradicionalno preuzela. 😀 Moje ime je Jelena Pešić, drago mi je! Mislim, već se poznajemo, ali takva je tema ovog puta. 😀

Nisam sigurna šta će se desiti ako promenim link bloga, da li to znači da je on onda “premešten” na drugo mesto, da li gubim čitaoce? Ako neko zna, neka mi javi.

 

7 thoughts on “30 day blog challenge – Dan 16. / Ime Bloga

Ostavite odgovor

