Ko me voli voli me, ko me mrzi boli me!

 

Izgleda da se ovde zaista misli na bol. Ne volimo da nas ne vole. Pre ćemo se pitati zašto nas neko ne voli, zašto se nekome ne sviđamo nego biti srećni i ceniti što nas neko voli.

Smešna mi je ona uteha – ako te mrze znači da radiš pravu stvar i da si na dobrom putu. A kako ste to zamislili? Nije ni bitno da li te neko mrzi i zašto, pitanje je što je tebi to bitno i što obraćaš pažnju. Misliš da je dobro što te mrze jer su verovatno sujetni? Ljubomorni su zato što vrediš? I to je onda dobra emocija, pokretačka? Sad će oni da vide, ideš napred da bi oni bili ljubomorni još više? Pa zbog koga radiš to što radiš? Zbog publike? Zato što je nivo ljubomore koji se javlja kod drugoga kad si ti u pitanju mera tvog uspeha?

Ostavite te ljubomorne na miru, ko zna koje frustracije i nezadovoljstvo nose sa sobom. A svi smo mi sujetni manje više u zavisnosti od situacije i ličnih nesigurnosti.

One thought on “Ko me voli voli me, ko me mrzi boli me!

Ostavite odgovor

