Gde sam?

Dragi moji drugari, samo da se javim ukoliko neko brine.😁 

Nisam skoro ništa objavljivala iako sam imala nameru… Imam dva teksta sačuvana u kompu koji trenutno nije u funkciji i taj problem rešavam uskoro. Jedan je o muško-ženskom prijateljstvu a drugi o religiji i zakonu privlačenja. Imam neke beleške u telefonu, videću ro da objavim ovih dana. Sve češće zapisujem u telefon, možda mi postane navika da postavljam tekstove ovako direktno preko telefona… kakva su Vaša iskustva po tom pitanju? Navikla sam da kucam na kompu i čini mi se da je lakše editovati tekst tako…

Kako ste mi? Kako ovo čudno vreme utiče na Vas?

Čitamo se uskoro! 💜💜💜

23 thoughts on “Gde sam?

  1. To što te nema, to se sasvim ok, neovisno iz kojih razloga 🙂 A za pisanje na kompu ili mobu – ja sam uvijek za komp jer ne mogu toliko teksta editirati sa mobitela koliko mogu sa kompa. Meni je lakše, ali dalo bi se i to uvježbati! Na tvoje pitanje – kako ovo vrijeme utječe na mene? – tako da sam usporena i ništa mi se ne da, samo maštam o dalekim toplim i opuštenim krajevima … npr. Kanarima 😀

    Liked by 1 person

  2. Sto se mene tice WP aplikacija je toliko ocajna da preko nje izbegavam da radim bilo sta osim provere komentara, pracenja statistike i ponekad citanja kad mi je dosadno da sedam za komp. Inace za svaku obradu teksta i bilo sta, sve komp 😇 hajte polako, cekamo vas i nove tekstove 👍

    Liked by 1 person

  3. Dosta je blogera koje znamu zadnje vrijeme nekud nestalo, uključujući i mene samu 😀 ne znam ravnamo li se po nekim istim zvijezdama ili je nešto drugo u pitanju 😀 Žao mi je što si ostala bez kompjutera i tekstova :/ al’ zašto ne preko moba dok se ne bude moglo drugačije? 🙂

    Liked by 1 person

Ostavite odgovor

