Blogeri na Fejsu?

​Toliko puta sam pisala o svom blogu i svojim doživljajima o njemu da se ponekad pitam – šta ću više? Ali jače je od mene… Mada uvek dođem do nekog novog saznanja o njemu. 

Već sam rekla ali mogu da ponovim i sto puta – to je moj dom, prijatno mesto, bezbedno mesto. Posećuju ga ljudi slični meni a i oni različiti i to je lepota. Možda je najbitnija stvar to poštovanje tuđeg mišljenja. Ne smemo dozvoliti umiranje blogova jer su oni koliko mi se čini trenutno jedini izvor kulture, vaspitanja, pristojnog ponašanja i tolerancije. Takvo je moje iskustvo i srećna sam zbog toga. Znam da postoje konflikti među blogerima ali ne želim da se uplićem u rasprave, pogotovo što moji blogeri koje pratim (barem oni omiljeni) nisu konfliktne ličnosti i uvek imaju lepu reč. Čini mi se da su grupe na fejsu možda i glavne stanice za započinjanje rasprava. Član sam dve ili tri blog grupe na fejsu. Ono što zapažam je nekoliko hiljada članova među kojima su dvadesetak aktivni, ostali su posmatrači ako i posećuju grupu. Nije to loš vid promocije ali mi je nekako agresivan pogotovo kad viđate iste blogere koji svakodnevno objavljuju tekstove. Gde su ostali? Dešava mi se da izgubim interesovanje za takve blogere. Svoje tekstove delim na svojoj stranici na fejsu kao i na ličnom profilu. Podelila sam par tekstova i na grupama ali nisam primetila značajnu promenu u broju poseta na blogu. Tako da, moje neko mišljenje je da se ne opterećujete previše time koliko ljudi Vas čita.
Meni je stigao šesti rođendan a nemam „armiju“ pratilaca ali imam ljude čije mišljenje cenim i čije komentare volim da čitam na blogu. Ti isti ljudi će verovatno komentarisati i ovaj tekst. Opet ću reći koliko sam srećna što sam ovde srela divne blogere sa inspirativnim tekstovima i osvežavajućim blogovima.
Trenutno je popularan The Versatile Blogger Award i zahvaljujem svima koji su me nominovali, dopada mi se ideja mada neću učestvovati ovog puta. Razlozi su sledeći – još uvek nisam završila 30 day blog challenge a u njemu se već nalazi tih nekih 7 činjenica o meni (a uzmimo u obzir i ostale blog igrice do sada), tako da bih se ponavljala. Da se i prihvatim izazova nominovala bih sve Vas koje redovno čitam, lajkujem i komentarišem.

10 thoughts on “Blogeri na Fejsu?

  1. Jako mi je divan ovaj post! Dok sam ga čitala sama neka toplina i ljubav su me obuzeli. Slažem se sa svime što si napisala, u potpunosti dijelim mišljenje s tobom. I sama već neko posljednje vrijeme puno razmišljam o tome što za mene (i moj blog) znači promocija na društvenim mrežama i grupama i mogu ti reći da sam i ja na tragu ovoga što si napisala. Tvoj blog je toliko iskren i drag da ti jedino mogu dati riječi podrške da sa punom hrabrošču i ponosom tako nastaviš i dalje ❤

    Liked by 1 person

  2. Mislim da je suština u pisanju ili nekom drugom obliku stvaranja a koji je pogodan za blog formu, a to koliko će ljudi da pročita nešto, to je već do ljudi. To može da prija, u smislu da ljudi čitaju i komentarišu, ali tu je i zamka koja može da se pojavi, a to je pumpanje bitnosti. Isto tako mislim da onaj ko nešto stvara ne sme da odustane (osim ako je to lična želja) od toga pa sve i da to niko ne čita, baš kao i kad neko čita. Kao i to da nije poželjno da sebi dozvoli da piše zbog drugih. Stvaranje je usamljenički i ličan čin. I onaj ko stvara je da tako kažem „kanal“. Dakle, bitno je delo, a ne autor.

    Liked by 3 people

Ostavite odgovor

