Znam da ne znam

​Zagorčaću ti život. Ali, nemoj me pogrešno shvatiti. Ne zato što ja tako želim već zato što ti tako želiš. Pružila sam ti sve, sve ono o čemu sanjaš, ono što želiš. Najslađe voće, najprijatniju toplinu, najdivnije zagrljaje, najiskrenije priče, najvrednije vreme. Sve ono sa prefiksom „naj“.

Najveće ljubavi najviše bole. Najviše se vole.
Tu nema greške. Tu ima samo izbora. U jednom trenutku si moj izbor a ja tvoj. Činimo savršenu celinu. Potpuni smo zajedno. Svaki rastanak boli. Najviše se voli.
Predati nekom svoju dušu, najveća i najslađa žrtva. Ali, svesna. U svakom trenutku čarolija može da nestane. Ako tako izabereš. Jer, sve je izbor.
Izaberi divne trenutke i čuvaj ih sa mnom. Ili bolje nemoj, kako želiš. Zagorčaću ti život, ne zato što to želim, već zato što ti to sam sebi radiš. Ako me odbaciš ostaje ti praznina jer, uz mene ti si celina.
Ljubavi dođu, ljubavi prođu a ostaješ ti a ostajem ja. Negde sa nekim drugim ili drugom, tražimo taj čarobni krug, da se uhvatimo za njega ponovo.
Ne postoji krivica. Postoje samo nesporazumi onda kada govorimo drugačijim stavovima. Da li je tu kraj putovanja? Izbor je na meni a i na tebi.
Ne možeš zadržati ono što nije tvoje. Ali kako to nešto što je bilo tvoje odjednom postaje strano i nepoznato? Koja se to nit prekine? Ima li odgovora? Nećeš mi dati odgovor.
Ne znam. Najlakše je reći ne znam. Ne znam za sva ćutanja. Ne znam za sve nedoumice i preispitivanja. Ne znam za sopstvene nesigurnosti. Ne znam za kad je prestalo. Ali opet, traži se krivac. Kao da je zločin ukrasti nečije srce. Što si dozvolio da ga neko uzme? Zapravo, poklonio si ga, iskreno, uz potpuno poverenje. Dakle, niko nije kriv.
Zagorčaću ti život, jer ćeš shvatiti da ti nedostaje ono čega nema više a što je bilo uz tebe nenametljivo, kao krila anđela, neizmerna podrška, oslonac. Nisam ja kriva, nisi ni ti, kriv je… ne znam.

3 thoughts on “Znam da ne znam

Ostavite odgovor

