Razgovor

-​Zašto to sebi radiš?

-Zato što ga volim.
-Ne, ti ne voliš njega, voliš osećaj koji budi u tebi.
-Misliš? Ali bez njega nema tog osećaja.
-Samo ti se čini… Biće još leptirića u stomaku… sa nekim drugim.
-Ali Ja želim Njega!
-Da, ali on ne želi tebe. Zar ti to već nije jasno? Šta još treba da uradi da se osvestiš? Da te voli hrlio bi ga tebi, trčao bi ka tebi, ne bi te nikada pustio, borio bi se za tebe, činio bi sve da se osećaš voljeno.
-Ali on to i čini!
-Misliš, činio je? Do jednog trenutka. Vidiš kako u momentu ta ljubav isklizne, neprimetno, podmuklo… kako to objašnjavaš?
-Ne znam… Mislila sam da razgovaramo o svemu, da se razumemo.
-To je ono što je bilo. Šta će biti sada? Zar ćeš gaziti sebe? Što glumiš žrtvu? Tvoj obraz je čist, nemoj ga prljati suvišnim razgovorima, forsiranim odgovorima. Pusti.
-Učinila sam sve što sam mogla. Previše sam se dala.
-To je tačno. Mada to i nije toliko loše, baš zato što si se dala toliko znaš da si čista u svojim namerama i da je vreme da ideš dalje.

One thought on “Razgovor

Ostavite odgovor

